Dieta w harmonii z Tobą - KONKURS


Kalorynka.pl i blog Doskonała Pani Domu zapraszają do wzięcia udziału w wyjątkowym konkursie, w którym nagrodą jest unikalny program odchudzający.






Dlaczego warto skorzystać z programu odchudzającego Kalorynki? Przede wszystkim to innowacyjne rozwiązanie łączące ze sobą 3 elementy:

1. Specjalnie opracowana dieta
2. Aktywność fizyczna
3. Wsparcie i motywacje

Program dietetyczny składa się z 4 faz: regulacji, przyspieszenia, spalania oraz stabilizacji. Jest dostosowany do wieku, płci oraz zapotrzebowania energetycznego. Dzięki odpowiedniej objętości posiłków oraz właściwymi odstępami pomiędzy nimi w trakcie odchudzania nie występuje uczucie zmęczenia czy dekoncentracji. Pożegnaj się z głodem i restrykcyjnymi dietami. Nie tylko schudniesz, ale przede wszystkim będziesz pełna energii. Chcesz wiedzieć więcej na temat naszych diet? Koniecznie przeczytaj Jak działają diety? oraz Chudnij mądrze .

Nagrodą w konkursie jest 3 miesięczny diamentowy pakiet obejmujący:
- specjalnie opracowany program dietetyczny
- lista zakupów na każdy dzień 
- ponad 1000 przepisów na każdą okazję            
- monitorowanie postępów                      
- newsletter z wskazówkami, przepisami i poradami
- przydatne narzędzia dietetyczne
- dietetyczne przepisy w formie video
- nieograniczony kontakt ze swoim osobistym dietetykiem
- indywidualne wsparcie mailowe




Co trzeba zrobić, aby wziąć udział w konkursie?

Odpowiedzieć na pytanie: Co najbardziej motywuje do prowadzenia zdrowego stylu życia? odpowiedzi umieśćcie pod wpisem w komentarzach  – może być to Twoja historia, zdjęcie lub inna forma – przekonaj nas, że tym razem faktycznie chcesz zrealizować swój cel. Jeśli dodajesz komentarz jako anonim, zostaw do siebie maila. Jeśli chcesz wrzucić zdjęcie, dodaj je na moim FB.

Na Wasze zgłoszenia czekamy do 14.07.2014– każdy komentarz przeczytamy, a następnie wybierzemy 10 zwycięzców. Może wśród nich znajdziesz się właśnie Ty!


Powodzenia! 


3 komentarze:

  1. dominika.zielke@interia.pl : Największa motywacja jest satysfakcja z osiągniętych celów. Jeśli widzimy, że nasze działania przynoszą efekt - chce nam się jeszcze bardziej :) ale jak wszedzie są pułapki…nuda, monotonia…dlatego bardzo ważne jest wsparcie. Wsparcie fachowca który będzie pilnował, kontrolował i pomoże w osiągnięciu wymarzonej wagi.
    Widziałam, ze Kalorynka stawia na dietę, aktywność i wsparcie/motywacja. Fajnie by było, żeby sprawdziła jak to jest u mnie z każdym z tych etapów, bo kilogramy do zrzucenia czekają ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej motywuje mnie do zdrowego stylu życia myśl, że mogę wyzdrowieć, żyć normalnie - cieszyć się życiem jako szczupła osoba. Wreszcie po tylu latach - bez kompleksów. Od 7 lat zmagam się z bulimią, ale dopiero niedawno poczułam, że mogę o siebie zawalczyć, że warto i mam do tego prawo, że mam dla kogo się starać bo mam cudownego narzeczonego i rodzinę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Do prowadzenia zdrowego trybu życia najbardziej motywuje mnie mnie moja córka. To ona uczy się patrząc jak ja żyję, jem, mówię, bawię się. Jeśli nauczę ją od młodych lat dbać o siebie i o swoje zdrowie, to wiem że nie będzie musiała nigdy się odchudzać. Chcę być jej mentorką, nauczycielką, dobrym przykładem.

    OdpowiedzUsuń

"Wszystkie prawa zastrzeżone. Zabrania się kopiowania i wykorzystywania tekstów zawartych na tej stronie bez wiedzy i zgody autora. Wszelkie teksty, jeśli nie zaznaczono inaczej są własnością intelektualną autora strony"