Vizir przyjacielem każdej Pani Domu

Uwielbiam prać i prasować. Uwielbiam jak moje pranie pięknie pachnie i jest czyściutkie. Jak wiecie już od dawna stosuję kapsułki do prania, bo proszki bardzo niszczyły pralkę i źle wypłukiwały się z ubrań.
Spróbowałam już chyba większości kapsułek dostępnych na rynku i mam swoich faworytów, choć często kupuję produkty zagraniczne.

Dzięki portalowi Everydayme.pl zostałam ambasadorką kapsułek VIZIR. Już kilka razy na ich stronie zamawiałam różne próbki do testowania, a tym razem otrzymałam pełen zestaw do testów dla siebie i do rozdania moim znajomym.







W mojej paczce było opakowanie 15 szt. kapsułek Vizir o zapachu Oryginal Fresh, a dla moich drogich sąsiadeczek i koleżanek 15 szt. kapsułek w pojedynczych pudełeczkach, plus ulotki informacyjne.




Jest jedna rzecz, dzięki której kapsułki VIZIR wygrywają z innymi. Są po prostu UNIWERSALNE! i jest to ich największa zaleta. Nie musimy kupować oddzielnie kapsułek do koloru i oddzielnie do białego, bo te poradzą sobie z brudem na kolorowych ubraniach zachowując ich żywe kolory, jak również są skuteczne na białych rzeczach, zapewniając im doskonałą biel!
 I tu już mogłabym skończyć, bo to jest największy i najważniejszy atut tych kapsułek.
Dodam jednak, że jest to produkt bardzo wygodny w użyciu, bo nie musimy odmierzać ilości detergentu jaki chcemy dodać do prania. Świetnie się wypłukuje i nie niszczy pralki tak jak proszki.
Jest to produkt, który w łazience zajmie nam mało miejsca, a kreatywne mamy na pewno wykorzystają do czegoś puste pudełeczko - my trzymamy w nim kredki Bambino.

Czy muszę Was jeszcze przekonywać do zmiany proszku na kapsułki?


Vizir kupimy w trzech wersjach zapachowych
- Vizir Oryginal Fresh
- Vizir Fresh Flower - o mocniejszym kwiatowym zapachu
- Vizir Sensitive Clothes - do prania rzeczy osób o wrażliwej skórze

Cena jednej kapsułki jest często poniżej 90 groszy! Szukajcie promocji w swoich sklepach.







1 komentarz:

"Wszystkie prawa zastrzeżone. Zabrania się kopiowania i wykorzystywania tekstów zawartych na tej stronie bez wiedzy i zgody autora. Wszelkie teksty, jeśli nie zaznaczono inaczej są własnością intelektualną autora strony"