Mini ogród w słoju czyli terrarium garden

Zainspirowana stroną fajneogrody.pl postanowiłam stworzyć swój własny MINI OGRÓD W SŁOJU.
Nie trzeba wiele, by zrobić tak niebanalną ozdobę na parapet, stół czy półkę. Instrukcję zrobienia takiego terrarium garden znajdziecie tu. Ja miałam słoik z cukierkami z TK Maxx, kilka kolorowych kamyków i mini storczyka. Zobaczcie co z tego wyszło.










Podlałam, zamknęłam i tak ma sobie rosnąć i ładnie wyglądać :)

Taki słoik może być wyjątkowym prezentem dla przyjaciółki, możemy go zrobić razem z dziećmi, licząc na ich inwencję twórczą. Wariacji takiego ogrodu może być wiele. 


Ktoś się skusi na własny ogród w słoju?




14 komentarzy:

  1. Uwielbiam Twój ogród w słoju!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja też :) Planujemy z córkami zrobić jeszcze kaktusikowy, ale najpierw musimy zjeść landrynki, albo skoczyć do ikea po pusty słój.

      Usuń
    2. hej, hej :) i jak tam kaktusikowy słój?

      Usuń
    3. :) Teraz na tapecie kalendarz adwentowy, ale w tym tygodniu planowany wypad do Ikea, więc pewnie słoik kupię i zrobimy nasze terrarium garden, zwłaszcza że storczyk z pierwszego trzyma się świetnie, rośnie, kwitnie i wygląda super.

      Usuń
  2. Naprawę ślicznie to wgląda :) Tak mi się spodobało, że obserwuję :)
    Pozdrawiam

    http://stylowoikulturalnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jutro poczytam u Ciebie. Pozdrawiam,

      Usuń
  3. Ale fajne, pomysłowe :), szkoda, że ja ręki do kwiatków nie mam :(....ale Twoje podziwiam!
    Miłego wieczoru :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta, do tych w słoiku nie trzeba mieć "ręki", bo one same rosną. Pozdrawiam

      Usuń
  4. a jak z podlewaniem ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego się nie podlewa. Muszę wrzucić aktualne zdjęcie, bo kwitnie jak szalony. Tam skrapla się powietrze i podłoże jest cały czas wilgotne. Wytworzyła się tam biosfera i nic więcej nie potrzeba.

      Usuń
    2. http://www.crazynauka.pl/by-rok-1960-gdy-david-latimer-za-o-y-sw-j-ogr-d/
      Proszę zobaczyć ten artykuł. Słoik zamknięty jest od 43 lat!

      Usuń
  5. Właśnie kwitnie :) Kilkanaście dni temu pisała o nim organizatorka konkursu, na który robiłam swój słój
    https://www.facebook.com/fajneogrodyblog/photos/a.490542147731843.1073741828.490530361066355/935554043230649/?type=3&theater
    pozdrawiam,
    ps. zrobię jutro nowe zdjęcie i wrzucę na swój instagram

    OdpowiedzUsuń

"Wszystkie prawa zastrzeżone. Zabrania się kopiowania i wykorzystywania tekstów zawartych na tej stronie bez wiedzy i zgody autora. Wszelkie teksty, jeśli nie zaznaczono inaczej są własnością intelektualną autora strony"