Niezwykłe zastosowania zwykłych rzeczy

Jakiś czas temu otrzymałam kilka produktów od firmy Glasmark sp. z o.o. Były to rzeczy z Kolekcji Drewnianej.
Przez cały sezon grillowy, wakacyjny, tarasowy i przyjęciowy, sprawdzały się świetnie. Przyrządzałam w nich sałatki, dipy, przechowywałam warzywa i owoce, chroniąc je przed meszkami. Serwowałam w nich orzeszki, grzybki, ogórki i seler naciowy.

Problem okazał się, gdy sezon się skończył, a naczynia należało gdzieś schować w szafkach w kuchni. Stanęłam przed wypełnionymi po brzegi szufladami i półkami. Nie zmieszczą się!
W tym momencie mnie olśniło. Nadam tym rzeczom drugie życie! Zobaczcie czy mi się udało :)



Salaterka trójdzielna na słodycze i sałatki, wylądowała w łazience. Wystawiam ją jak mam gości na noc, tak by nie musieli poszukiwać w mojej łazience wacików, patyczków czy kapsułek do kąpania.








Salaterka warstwowa drewno i szkło. Najlepsza do podawania sałatki gyros, przechowywania pomidorów lub owoców. Od teraz stoi w łazience z ręczniczkami gościnnymi. Od czasu do czasu stawiam ją jako naczynie z pływającymi świecami i pełni rolę ozdobną.









Deska okrągła ze szklanym kloszem. Jako jedyna nie zmieniła swojego przeznaczenia, choć często zmienia swoją zawartość. Czasem sery, czasem babeczki, czasem kanapka nie zjedzona na śniadanie. Dzięki niej jedzenie nie wysycha.



3 salaterki na okrągłej desce, wcześniej używane do nasion słonecznika, orzeszków, dipów. Teraz zostały świecznikiem i zajęły godne miejsce na półce w pokoju. Od czasu do czasu zmieniam tylko dekorację świeczek. Były już muszle, teraz leżą jesienne jarzębiny i szyszki, to zależy już od twórczości moich córek.




Czy Wy też nadajecie drugie życie i inne zastosowanie zwykłym rzeczom, tak by stały się niezwykłe, nie wpadły w szuflady zapomnienia? Spróbujcie, to fajna zabawa!
A firmie Glasmark dziękuję za te wielofunkcyjne naczynia! Wy możecie je kupić tutaj .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Wszystkie prawa zastrzeżone. Zabrania się kopiowania i wykorzystywania tekstów zawartych na tej stronie bez wiedzy i zgody autora. Wszelkie teksty, jeśli nie zaznaczono inaczej są własnością intelektualną autora strony"