Rozdanie na jesienne porządki - WYNIKI

Nie wiem czy jest coś takiego jak jesienne porządki, ale pewnie wiele z Was wyjmuje właśnie świece, lampiony, dynie. Ustawia je na tarasach i balkonach. Zapowiada się słoneczna jesień, więc warto mieć lśniące okna, piekarniki gotowe na pieczenie ciast i czyste domy. W końcu teraz będziemy w nich spędzać co raz więcej czasu, czytając książki, popijając ciepłą herbatę z miodem.
Tak, spokojnie mogę powiedzieć, że przyszedł czas na jesienne porządki. Ja już od kilku dni uwijam się jak pszczoła w ulu, piorąc zimowe rzeczy, koce, poduchy. Muszę wykorzystać ostatnie słoneczne i ciepłe dni.

Jak obiecałam w poprzednim poście, chętnie podzielę się swoimi środkami z Akcji Błysk w Lidlu, tak by osoby, które nie znają tej marki mogły je wypróbować u siebie w domu.

Co trzeba zrobić? Na szczęście niewiele :

1. Wyrazić chęć udziału w zabawie - komentując ten wpis.
2. Być publicznym obserwatorem bloga.
3. Anonimki proszone są o podanie maila kontaktowego.
4. Jeśli chcesz to umieść baner u siebie na blogu.

Zwycięzcę wylosuje w pierwszy dzień października.


Nagrodę otrzymuje Paula Pearls - Gratulacje!
Poproszę na maila doskonalapanidomu@wp.pl dane do wysyłki paczki.





25 komentarzy:

  1. Wyrażam chęć udziału w zabawie :P beataaf@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście że jest coś takiego jak jesienne porządki :) tzn w moim przypadku tak jest kuchnia po remoncie przypomina bardziej poligon niż kuchnię czas powoli zabrać się za sprzątanie :) . Wyrażam chęć na udział w zabawie :) pchela199@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubie produkty z Lidla wiec wyrażam chęć udziału w zabawie.:) Monikmt@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: ma ra
    mara180893@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja chętnie się zgłoszę, ponieważ produktów tych nie znam :)
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam o magicznym działaniu środków W5 i jestem strasznie ciekawa czy dadzą sobie radę z zabrudzoną (FEST!) kabiną prysznicową w warsztacie :D Dlatego przyłączam się do zabawy ;)

    mamuszka1_5@o2.pl ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie wypróbuję te produkty, gdyż niedługo czeka mnie wielkie sprzątanie po remoncie. olagomu@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy artykuł o produktach W5. Bardzo chętnie wezmę udział - tym bardziej że w mojej miejscowości nie ma LIDLa :/.
    jamb@interia.pl lub judyta.okraszewska@gmail.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja chętnie wypróbowałabym produkty które tak zachwalasz. Przy małym dziecku sprzątanie jest na porządku dziennym a tacy pomocnicy to skarb :)
    a.olszacka@onet.pl
    pozdrawiam
    Agata

    OdpowiedzUsuń
  10. mam dwóch urwisów w domu więc wszelkie pomoce do sprzątania mile widziane :) zgłaszam chęć udziału
    iwona854@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  11. To ja też sie zglaszam. A co. Moj e-maili 11lip85@gmail.com

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Biorę udział :)
    Obserwuję jako: Nadia
    E-mail: jo-jo-a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie wezmę udział w konkursie :)
    Niestety nie mogę umieścić u siebie banerka, bo nie pokazuje mi się zdjęcie i odrzuca mi. Również w poprzednim poście nie widzę zdjęć....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czemu, nikt mi nie zgłaszał, że nie widać zdjęć. Ja na 4 różnych laptopach sprawdzałam i jest ok. No, ale i tak zapisuję Cię do zabawy. Pozdrawiam!

      Usuń
    2. W tej chwili już jest ok, zdjęcie się wyświetla i baner wylądował na moim blogu :)
      Uściski :*

      Usuń
  15. chętnie wezmę udział w zabawie chodź tez mam problem z umieszczeniem baneru bo jesr niedostępny:(

    OdpowiedzUsuń
  16. Oczywiście,że biorę udział W5 nigdy dość :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Z przyjemnoscia biore udzial w rozdaniu, Monika M , mondzia3@wp.pl, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: brisingr M
    brisingrm18@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo chętnie wezmę udział w losowaniu :)
    w.adaszynska@gmail.com

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie jestem doskonałą panią domu, a sprzątanie wrocław na pewno miałoby co u mnie robić, ale wydaje mi się, że staram się zawsze maksymalnie i to jest właśnie ważne. Czyli na przykład dbam o siebie, dom, ale i o rodzinę. Nie ma to tamto.

    OdpowiedzUsuń

"Wszystkie prawa zastrzeżone. Zabrania się kopiowania i wykorzystywania tekstów zawartych na tej stronie bez wiedzy i zgody autora. Wszelkie teksty, jeśli nie zaznaczono inaczej są własnością intelektualną autora strony"