Kartka z kalendarza - Sierpień 2016

Zawsze kiedy robię kartkę z kalendarza jestem przerażona jak ten czas szybko leci. Już połowa wakacji prawie za nami. Chyba powinnam zacząć kupować podręczniki dla moich dziewczyn. Z drugiej strony jednak połowa wakacji jeszcze przed nami, więc wcale nie będę Wam zanudzać o obowiązkach, planowaniu i szykowaniu się do szkoły.
W sierpniu jeszcze wakacyjnie! Kartki możecie pobrać z mojego dropbox klikając na wybrany obrazek. Częstujcie się i udostępniajcie dalej.






4 komentarze:

  1. Zgadza się. Czas ucieka jak szalony. Ja pracuję w branży turystycznej, jestem informatorem, więc nie mam szansy w wakacje nawet na urlop. Pracuję od rana do wieczora, nawet w weekendy, więc nawet nie dostrzegam uroków lata... i po cichu zazdroszczę turystom, którzy mnie odwiedzają. Jednak nic stracone, będę jeździć po Polsce podziwiając piękną, nostalgiczną jesień. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że nic straconego! Moim zdaniem jesień jest najpiękniejszą porą roku, a w Polsce od wielu lat mamy jesienią cudowną pogodę. A ja już zapomniałam o swoim urlopie i czekam na jesienne wyprawy na grzyby. Ściskam mocno!

      Usuń
  2. Niestety wszystko, co dobre szybko ucieka :( Fajny pomysł na kartkę, ale na razie żyjemy wakacyjnym luzem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja młodsza córka już się nie może doczekać szkoły, więc właśnie projektujemy plany lekcji. Zostało jeszcze pół miesiąca wakacji, więc wypoczywajcie ile wlezie :)

    OdpowiedzUsuń

"Wszystkie prawa zastrzeżone. Zabrania się kopiowania i wykorzystywania tekstów zawartych na tej stronie bez wiedzy i zgody autora. Wszelkie teksty, jeśli nie zaznaczono inaczej są własnością intelektualną autora strony"