Uwaga! przerwa na kawę dla wszystkich!

Za oknami zima. Siedzę sobie w kocyku i wcale mi się nie chce wystawiać nosa na dwór. Może zakupy zrobię przez internet? a do sprzątania zagonię dzieciaki? Nie wiem jak dożyję do ferii, tyle się ostatnio dzieje. Każdy ma czasem takie gorsze dni i niby nie przerzuciłam tony węgla i nie umyłam dwustu okien, to jestem bardzo zmęczona. Może to niedobór witaminy D przez notoryczny brak słońca? tak czy inaczej nic w ostatnich dniach nie ogarniam. Znowu popsuła mi się pralka, a fachowiec namawia na naprawę, mówiąc, że nowe to jednorazówki ;) Mąż musi wyjechać, a trzeba skompletować rzeczy na wyjazd na narty. Chyba muszę zrobić sobie chwilę przerwy, bo nie wiem od czego powinnam zacząć.



Koniec marudzenia! zarządzam przerwę na kawę! Na najlepszą zimową kawę jaką kiedykolwiek piłyście. 



Dzięki Tchibo kaw mamy do wyboru do koloru. Mocne, słabe, pachnące i pieniące, z mlekiem i kremowe. Ja na ten zimowy czas wybrałam Espresso z aromatyczną wanilią oraz Espresso z nutką karmelu.

Tylko ta kawa jest w stanie wyciągnąć mnie rano z łóżka, a po południu dodać niezłego powera. Jej głęboki smak i aromat doceni każdy smakosz kawy.

Nie wiem która lepsza. Zachwycam się smakiem i delektuję do ostatniej kropelki.  Dobrze, że w mojej okolicy jest sklep Tchibo i będę mogła spokojnie uzupełnić zapasy.




Jedna jest smaczniejsza od drugiej. Mocna, pachnąca. Polubicie ją od pierwszego łyka. Ja nie wyobrażam sobie dnia bez filiżanki espresso i już od dawna należę do #zakochaniwcafissimo


Po kawie moje komórki odżywają, mózg zaczyna pracować na odpowiednich falach. Znowu się chce coś robić. Do siedzenia pod kocykiem wrócę za jakiś czas, a teraz siadam do pisania listy zakupów na wyjazd narciarski i powoli rozpoczynam planowanie przechowywania pionowego. Kto czytał Marie Kondo Magia Sprzątania ten wie :)

A dla tych co chcą zostać ambasadorkami np Tchibo zapraszam na stronę rekomenduj.to, gdzie znajdziecie kampanie w których można wziąć udział i tak jak ja móc delektować się pyszną kawą z przepięknego ekspresu Tchibo.

#zakochaniwcafissimo #kawatchibo #tchibo #rekomendujto #ambasadorkatchibo

9 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak zgadzam się. Kawka z rana musi być, inaczej nie wstaje 🤣🤣🤣 I to dobra kawka, a do kawki jakieś ciacho

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanawiam się nad zakupem meblościanki do mojego mieszkania. Czy możecie coś polecić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba nie jest odpowiednie miejsce, a ja nie jestem odpowiednią osobą, by Ci coś doradzić. No może jedno- meblościanki wg mnie sa passe :)

      Usuń
  4. Ja uwielbiam kawę, a przerwa kiedy mogę ją wypić jest najlepszą chwilą w ciągu dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też zazwyczaj piję kawę z kapsułek. Głównie to z lenistwa - wkładam kapsułkę do ekspresu i gotowe :) ale taka kawa bardzo mi smakuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy nie próbowałam tych kapsułek :)

    OdpowiedzUsuń

"Wszystkie prawa zastrzeżone. Zabrania się kopiowania i wykorzystywania tekstów zawartych na tej stronie bez wiedzy i zgody autora. Wszelkie teksty, jeśli nie zaznaczono inaczej są własnością intelektualną autora strony"