Kartka z kalendarza - styczeń i luty 2020

Wiem, minął już dobry tydzień nowego roku, a ja ledwo się ogarniam w czasoprzestrzeni. Tyle wolnego to stanowczo za dużo! Dzieciaki nie chcą chodzić spać o normalnej godzinie, a rano trzeba je dźwigiem ściągać z łóżek. Tona prania piętrzy się w łazience, a choinka zaczyna się powoli obsypywać.

To najwyższy czas, by wdrożyć swoje noworoczne postanowienia (w końcu! sic!) w życie. Z tej okazji powracam do comiesięcznych kartek z kalendarza. Dajcie znać, czy się podobają. Ja siadam do planowania, ogarniania, sprzątania i pisania.

Dziś na styczeń i luty. Pobierajcie do woli, dzielcie się i udostępniajcie.


1. Styczeń pobierz tutaj
2. Luty pobierz tutaj



I tak się jakoś rozpędziłam i zrobiłam Wam jeszcze kartki na każdy tydzień stycznia (w lutym też będą) Może wolicie zapisywać sobie plany tygodniowo i bardziej szczegółowo, tak więc wydrukujcie sobie i te.

             

 








3 komentarze:

  1. Ojj, ja na ten rok sobie postanowiłem rzucić palenie, ale cięzko to wychodzi póki co :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Warto mieć postanowienia i cele na nowy rok. Ja chcę w końcu kupić działkę i pobudować dom moich marzeń :)

    OdpowiedzUsuń

"Wszystkie prawa zastrzeżone. Zabrania się kopiowania i wykorzystywania tekstów zawartych na tej stronie bez wiedzy i zgody autora. Wszelkie teksty, jeśli nie zaznaczono inaczej są własnością intelektualną autora strony"