Kartka z kalendarza - marzec i kwiecień 2020

Już drugi dzień marca, a ja jak zwykle w proszku. Tak więc szybciutko wrzucam Wam marcową i kwietniową kartkę z kalendarza. Napiszcie mi, czy dorzucić tygodniowe, czy korzystacie z nich?

Powoli odliczam do wiosny. Planuję już wiosenne porządki. Nie mogę się doczekać, kiedy uprzątnę taras, kupię kwiaty, zaplanuję święta...A Wy co wpisujecie w swoich kalendarzach? codzienne zajęcia? wydatki, czy może jakieś małe marzenia?

Ja Wam zdradzę, że oprócz codziennych ważnych zajęć, wizyt u lekarza, czy mojej rehabilitacji wpisuję sobie wydatki, które podliczam na koniec tygodnia. Są to jedynie wydatki spożywcze, bo wszystkie inne mam w normalnym pliku. Po ostatnich podwyżkach cen mogę teraz czarno na białym zobaczyć o ile więcej wydajemy na jedzenie w domu.



1. Marzec pobierz tutaj
2. Kwiecień pobierz tutaj 





Pobierajcie, drukujcie, udostępniajcie, dzielcie się!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Wszystkie prawa zastrzeżone. Zabrania się kopiowania i wykorzystywania tekstów zawartych na tej stronie bez wiedzy i zgody autora. Wszelkie teksty, jeśli nie zaznaczono inaczej są własnością intelektualną autora strony"