Pretty Home - doskonałe dodatki

Nie samą pracą człowiek żyje, więc od czasu do czasu w mojej głowie pojawiają się różne pomysły dotyczące zmian, jakie bym chciała wprowadzić w domu. Oczywiście, zanim mój mąż zgodzi się na burzenie stropów i zrywanie podłóg, musi mi pozostać kupowanie dodatków, ewentualnie lekki lifting ścian lub przestawianie mebli.
Dziś chciałabym Wam pokazać jakie cudowne rzeczy znalazłam w sklepie Pretty HomeDla osób poszukujących rzeczy w staroangielskim lub skandynawskim stylu jest to idealne miejsce. Trafiłam tu, bo wygrałam piękną miętową miseczkę firmy Ib Laursen, którą Pretty Home przeznaczył na nagrodę w konkursie na jednym z "pastelowych" blogów i ... wpadłam po uszy. Nawet nie wiem czy bardziej odpowiadają mi pastele czy mocna czerwień, wszystko jest tak piękne, że nie mogę się zdecydować.












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Wszystkie prawa zastrzeżone. Zabrania się kopiowania i wykorzystywania tekstów zawartych na tej stronie bez wiedzy i zgody autora. Wszelkie teksty, jeśli nie zaznaczono inaczej są własnością intelektualną autora strony"