Magnolia dla pogody ducha - suplement doskonały

Minęły już święta, czas intensywnych porządków, przygotowań i wielu godzin spędzonych w kuchni na pichceniu mazurków, babek, pasztetów. Każda pani domu dobrze wie, jak mocno jest to wyczerpujący okres. Człowiek sobie myśli, że po świętach usiądzie i odpocznie, ale niestety rzeczywistość jest troszkę inna, bo trzeba wracać do pracy, do codziennych obowiązków.



Ja cały ten czas przedświąteczny wspomagałam się suplementem diety, który otrzymałam od Sample City do testowania. "Magnolia", bo o nim mowa to preparat przeznaczony dla osób pracujących w stresie, ciągłym napięciu, prowadzącym nerwowy tryb życia. Systematycznie stosowany poprawia naturalny i zdrowy sen.
Preparat ten zawiera wyciąg  z magnolii, który posiada działanie relaksujące, rozluźniające, przeciwstresowe, łagodzące podrażnienia oraz nerwowość. Poleca się go w stanach problemów emocjonalnych, utraty energii, napięcia mięśni, kłopotów ze snem, dolegliwości kobiecych.

O tabletkach "Magnolia" Salus International przeczytacie tutaj.




Co ja Wam mogę powiedzieć o "Magnolii"? Faktycznie działa! Jeśli znacie to uczucie dziwnego napięcia, które pojawia się nagle i nawet nie wiemy czym jest spowodowane, jeśli jesteście zmęczone i nic Wam się nie chce, to warto sięgnąć po "Magnolię". Osobiście nie lubię brać leków, stres zwalczam wysiłkiem (sprzątam, ćwiczę, uprawiam Nordic Walking), ale ten suplement bardzo przypadł mi do gustu. Po pierwsze nie otumania, nie szkodzi na żołądek, nie uzależnia, poprawia samopoczucie i jest idealny na lekki sen. Po drugie zawiera dodatkowo kwasy tłuszczowe nienasycone omega - 3 i witaminy z grupy B. Jedyną wadą jaką znalazłam to wielkość tabletek. Trzeba je popijać dużą ilością wody.
Uważam, że każda z nas powinna mieć go w swojej apteczce, bo nie zawsze potrafimy rozładować stres czy napięcie. Zamiast sięgać po tabliczkę czekolady, zamiast wyżywać się na najbliższych i rzucać naczyniami, warto po prostu skorzystać z dobrego suplementu.



Tak na marginesie, czy wiecie, że magnolia (kwiat) znana jest od starożytności i od wielu lat używana jest w kosmetyce? Ma wiele właściwości nawilżające, wygładzające i przeciwrodnikowe. Działa antybakteryjnie oraz kojąco. Sam widok i zapach jej kwiatów poprawia nastrój, więc jeśli suplement "Magnolia" Salus International  zawiera jej wyciąg (200 g) to chyba lepiej wziąć sprawdzoną tabletkę niż być zmęczoną, zrzędzącą, zdenerwowaną i zestresowaną mamą, żoną czy dziewczyną. 
Wybór zostawiam Wam.



1 komentarz:

  1. Ja również otrzymałam Magnolię do testów i jestem z niej bardzo zadowolona. Opakowanie się kończy, więc z pewnością kupię następne!

    OdpowiedzUsuń

"Wszystkie prawa zastrzeżone. Zabrania się kopiowania i wykorzystywania tekstów zawartych na tej stronie bez wiedzy i zgody autora. Wszelkie teksty, jeśli nie zaznaczono inaczej są własnością intelektualną autora strony"