Produkt doskonały- Floor do prania dywanów

Długo szukałam idealnego środka do prania dywanów. Wywalałam pieniądze w błoto kupując jakiś proszek, którego potem nie mogłam odkurzyć przez tydzień z dywanu. Zamawiałam pranie Karcherem, a efekt znikał po tygodniu, bo używano środków z wybielaczem optycznym.

Na szczęście nadszedł ten dzień, kiedy spokojnie z ręką na sercu mogę powiedzieć MAM! Mam idealny środek do prania dywanów! I jest nim FLOOR polskiej firmy Gold Drop. Kupiłam go w Auchan za ok. 6 zł. Jedna buteleczka starczyła mi na upranie jednego dywanu 2 m na 3 m. Nie trzeba cudować, nie trzeba rozcieńczać, wystarczy uprać dywan samą pianą. Plamy schodzą po chwili, a dywan cudownie pachnie. Nie mogę tylko napisać Wam czy sprawdzi się na ciemnych dywanach, czy nie odbarwi ich. Ja  posiadam same jasne dywany i na nich FLOOR zdał egzamin na 6+.

W sklepach możecie kupić Floor do prania mechanicznego jak i do ręcznego. W buteleczce lub w sprayu, jak kto woli. Z tego co widziałam są też różne wersje zapachowe, ja miałam dwie i obydwie pachniały cudownie. Nie traćcie czasu na szorowanie dywanów przereklamowanymi środkami. Spróbujcie tego!
Ja przy następnym praniu postaram się zrobić zdjęcia przed i po praniu i uzupełnię ten wpis.


Jedyna wada tego produktu, to zbyt mała pojemność. Chętnie bym kupiła taki 5 l. 





4 komentarze:

  1. oo muszę wypróbować;-)czeka mnie szorowanie dywanu będzie na czym testować;-)pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczysz, obejdzie się bez szorowania :) Pozdrawiam,

      Usuń
  2. W netto jest za 5.99 a szukalam vanisha :P powiedz jak nim prac mam w sprysliwaczu ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też ostatnio prałam dywan... dwa dni mi się suszył, masakra :)

    OdpowiedzUsuń

"Wszystkie prawa zastrzeżone. Zabrania się kopiowania i wykorzystywania tekstów zawartych na tej stronie bez wiedzy i zgody autora. Wszelkie teksty, jeśli nie zaznaczono inaczej są własnością intelektualną autora strony"