Extra Box by Schwarzkopf od beGLOSSY

W oczekiwaniu na czerwcowe pudełka od beGlossy i ShinyBox, przedstawię Wam szybciutko pudełko, które zamówiłam jeszcze w maju.



W pudełku znajdują się trzy pełnowymiarowe kosmetyki Schwarzkopf do włosów:

  • szampon Essence Ultime Omega Repair
  • odżywka Essence Ultime Omega Repair
  • balsam BB Essence Ultime Omega Repair

Za box zapłaciłam 39 zł (już z przesyłką), a wg ulotki kosmetyki, które się w nim znajdują mają wartość ok. 70 zł, a w rzeczywistości 51 zł (cena promocyjna z Auchan z czerwca). Linia Essence Ultime została stworzona wspólnie z Claudią Schiffer i Schwarzkopf. Jest to nowość na naszym rynku. Kosmetyki przeznaczone są do włosów zniszczonych, bowiem regenerują komórki włosa i przeciwdziałają rozdwajaniu końcówek.





Produkty kupiłam nieprzypadkowo. Jakieś parę tygodni temu bardzo zniszczyłam sobie włosy jednym zabiegiem. Szukałam kosmetyku, który pozwoli mi choć troszkę je zregenerować. I tak pojawił się mail od beGLOSSY, które akurat zaproponowało to pudełko na Dzień Matki w promocyjnej cenie 39 zł zamiast 49 zł. 

Po zużyciu połowy szamponu i odżywki muszę stwierdzić, że poprawa jest widoczna gołym okiem. Troszkę mnie drażni zbyt intensywny zapach kosmetyków, pozostający na włosach nawet po wysuszeniu, ale efekt jaki daje Essence Ultima bardzo mnie cieszy. Na pewno kupię jeszcze kiedyś Balsam BB z tej serii, bo świetnie nadaje się do rozczesywania włosów mojej dzieciarni. Nakłada się go albo na mokre, albo na suche włosy. Nie obciąża ich, a włosy stają się bardziej błyszczące i lepiej się układają.
Extra boxy od beGLOSSY zawsze kupuję bez zastanowienia, bo zazwyczaj szybko się wyprzedają. Czy jestem zadowolona z tego? sądzę, że tak, choć nie tak bardzo jak z pudełka Olay by Joanna Brodzik.

I przebieram już nóżkami, bo wpis o czerwcowych pudełkach już się robi.


2 komentarze:

  1. A nie obciąża Twoich włosów? Bo mam wrażenie, że moje niestety tak :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam tych kosmetyków codziennie, bo codziennie myję włosy. Na mokro zawsze nakładam beauty balm i nie zauważyłam, by jakoś specjalnie obciążał włosy. Może dlatego, że mam teraz ciut zniszczone i mocno chłoną cały kosmetyk.

      Usuń

"Wszystkie prawa zastrzeżone. Zabrania się kopiowania i wykorzystywania tekstów zawartych na tej stronie bez wiedzy i zgody autora. Wszelkie teksty, jeśli nie zaznaczono inaczej są własnością intelektualną autora strony"