Małe rozdanie

Cieszę się, że tu zaglądacie. Cieszę się, że "lubicie" mnie na FB. Z okazji 200 tyś wyświetleń bloga i prawie 200 fanów na FB, przygotowałam dla Was małe rozdanie.

  • Wystarczy polubić mój fanpage Doskonała Pani Domu
  • Udostępnić wpis konkursowy
  • Zameldować się pod wpisem


A tych wszystkich , którzy nie mają FB zapraszam również do zabawy.


  • Wystarczy obserwować mnie w google+
  • w komentarzu napisać jako kto mnie obserwujecie i potwierdzić udział w zabawie
Na Wasze zgłoszenia czekam do końca sierpnia. Wyniki losowania ogłoszę 1 września. Do wygrania piękny wieszak do kuchni marki Home&You.


Zapraszam!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Wszystkie prawa zastrzeżone. Zabrania się kopiowania i wykorzystywania tekstów zawartych na tej stronie bez wiedzy i zgody autora. Wszelkie teksty, jeśli nie zaznaczono inaczej są własnością intelektualną autora strony"