Już wiem gdzie Mikołaj robi zakupy!

Przeglądając net w poszukiwaniu prezentów dla najbliższych natrafiłam na stronę Pakamera.pl a tam?...MIA HOME PASSION! i to w promocyjnych cenach!
Macie jeszcze ponad 70 godzin, by kupić 20% taniej rzeczy od tego sprzedawcy. Podunie, wycieraczki, koszyki i kocyki...mmmm...same cudowności.




Prócz Mia Home passion w Pakamerze znajdziecie mnóstwo skandynawskich dodatków i nie tylko.
Ubrania damskie i męskie, biżuteria, rzeczy dla dzieci, dodatki, torby, wyposażenie wnętrz. Mogę wymieniać do jutra co tam mają. Nie pozostaje mi nic innego, jak tylko Was tam zaprosić, bo ja już przepadłam z kretesem. Teraz już wiem, gdzie Mikołaj robi zakupy i też wiem, gdzie ja je zrobię. 
Lubię sklepy, które promują polskich projektantów, sklepy w którym znajduję nietuzinkowe rzeczy, często hand made. Pakamerę dopisuję do ulubionych.
A moje ostatnie zauroczenie skandynawskimi dodatkami pewnie mocno da w kość karcie kredytowej :)
Jutro będę buszować dalej, ale jeszcze nie wiem gdzie. Jakieś pomysły?



1 komentarz:

"Wszystkie prawa zastrzeżone. Zabrania się kopiowania i wykorzystywania tekstów zawartych na tej stronie bez wiedzy i zgody autora. Wszelkie teksty, jeśli nie zaznaczono inaczej są własnością intelektualną autora strony"