Mikołajki Blogerskie 2014

Pierwszy raz przyłączam się do akcji  Mikołajki Blogerskie organizowanej przez dziewczyny z Good to try. Akcja jest bardzo fajna i polega na obdarowaniu upominkiem kosmetycznym osoby przydzielonej w drodze losowania. Losowanie było tajne, więc znam profil kosmetyczny osoby, której mam wysłać prezent i jej dane adresowe, ale nie znam adresu jej bloga. Ona też tylko ma moje dane i zna upodobania kosmetyczne.

Dziewczyny z Good to try uregulowały wszystkie kwestie dotyczące zawartości paczki, kwoty, daty wysyłki, publikacji i zawarły je w regulaminie dostępnym na ich stronie. Teraz pozostaje mi tylko czekać na dzień w którym opublikuję otrzymany prezent, a powiem Wam, że pachnie obłędnie i Mikołaj trafił w 100% w mój gust, a wiem bo paczuszka od 10 min jest u mnie w domu.




Ja wysłałam nad morze parę drobiazgów i mam nadzieję, że obdarowana blogerka będzie zadowolona :)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Wszystkie prawa zastrzeżone. Zabrania się kopiowania i wykorzystywania tekstów zawartych na tej stronie bez wiedzy i zgody autora. Wszelkie teksty, jeśli nie zaznaczono inaczej są własnością intelektualną autora strony"