Kalendarz na rok 2018 - cały do druku

Witajcie w nowym roku! Styczeń jak zwykle jest miesiącem planowania, postanowień i podsumowań. Rozpoczynamy nowe plannery, notujemy i zapisujemy wszystko ładnie i kolorowymi długopisami. Natchnione zdjęciami w pintereście chcemy mieć najładniejszy i najlepiej zagospodarowany notes. A jak będzie? zobaczymy. Póki co w styczniu mamy moc i dużo zapału, tylko od nas zależy na ile nam go wystarczy. Ja znając siebie i swój słomiany zapał, postanowiłam w tym roku stworzyć od razu kartki z kalendarza na cały rok, więc jeśli chcecie pobrać je wszystkie to zapraszam!
Św. Mikołaj spełnił moje marzenie i przyniósł mi w prezencie nowy komputer, więc w tym roku będę pisać systematycznie, ale kartki z kalendarza mam już z głowy i już czas wymyślić coś nowego. Życzę Wam i sobie wytrwałości we wszystkich postanowieniach!


















8 komentarzy:

"Wszystkie prawa zastrzeżone. Zabrania się kopiowania i wykorzystywania tekstów zawartych na tej stronie bez wiedzy i zgody autora. Wszelkie teksty, jeśli nie zaznaczono inaczej są własnością intelektualną autora strony"