Mój trening, mój wybór, mój Adidas

Dołączyłam do wyzwania z Adipower! 72 godziny idealnej ochrony przed poceniem! miałam przyjemność testować antyperspiranty z tej serii.




Adidas stworzył produkt zupełnie innowacyjny,  bowiem dopasowuje się on do naszego trybu życia. Oznacza to, że jeśli trenujemy i zwiększa się temperatura naszego ciała, to zapach zaczyna się bardziej uwalniać! Tak więc, nie ważne czy biegasz, czy tańczysz, czy ćwiczysz na siłowni - ten produkt jest dla Ciebie.



Moja aktywność fizyczna jest umiarkowana. Oczywiście w tym roku postawiłam przed sobą kilka wyzwań i póki co próbuję je realizować. Basen, aerobik i spacery nordic walking to może nie to samo, co wycisk na siłowni, ale ochrona przed potem jest w tych przypadkach bardzo istotna. Nikt przecież nie lubi podczas treningu jak unosi się za nim nieprzyjemny zapach potu. Faktem jest też to, że podczas ćwiczeń nie chcemy sobie zaprzątać głowy swoim wyglądem i zapachem, bo skupiamy się na czymś zupełnie innym. Ciało nasze, a zwłaszcza pachy oddajemy pod opiekę dobrego antyperspirantu.



Czy Adipower się sprawdził na moich treningach? Jak najbardziej! Faktycznie zapach stawał się bardziej intensywny im więcej ćwiczyłam. Oczywiście nie na tyle, by to komuś przeszkadzało. Działał bardzo długo.
Dla mnie jednak największą jego zaletą było to, że mogłam go użyć zaraz po depilacji. Nie zawiera on alkoholu, więc nie podrażnia skóry. Używałam go nie tylko przed treningami. Sprawdził się w stresujących sytuacjach, jak i również podczas moich codziennych domowych obowiązków np. odkurzanie mieszkania.


Pamiętajcie! same wybieramy sobie rodzaj aktywności fizycznej i nie zawsze musi być to coś sportowego, bo przy myciu podłóg również spalamy dużo kalorii :) Same również wybieramy sobie ochronę przed potem. 
Ja otrzymałam antyperspirant w sprayu dla siebie i dla bliskiej osoby. W ofercie Adipower znajdziecie jeszcze produkty w kulce i żele pod prysznic, zarówno dla niej jak i dla niego.




#asStrongAsIam
#adipower

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Wszystkie prawa zastrzeżone. Zabrania się kopiowania i wykorzystywania tekstów zawartych na tej stronie bez wiedzy i zgody autora. Wszelkie teksty, jeśli nie zaznaczono inaczej są własnością intelektualną autora strony"