Czerwiec miesiącem testowania cz.3 - Happy Day

Płatki i owsianki Hello Day, to nowy produkt na rynku, który przyszło mi testować.
Otrzymałam olbrzymią paczkę od Rekomenduj.to a w niej 20 paczuszek z płatkami i 20 z owsiankami w 4 różnych rodzajach.







Focus - wspomagają pamięć i koncentrację
Energy - wspomagają uwalnianie energii
Glamour - wspomagają piękno i urodę
Fit - wspomagają zdrowe trawienie


Jak często zdarza Ci się nie zjeść śniadania, a potem w pracy łapiesz co masz pod ręką, chodzisz do fast foodów, zjadasz suche kanapki i tak naprawdę ani je jesteś najedzona, ani nie dostarczyłaś swojemu organizmowi niezbędnych witamin i minerałów. Każda praca, nie ważne czy siedząca, umysłowa czy fizyczna, wymaga od nas masy energii, a by ją mieć musimy się dobrze odżywiać.
Hello Day to produkty nowoczesne, w miłych dla oka opakowaniach, wygodnych w użyciu. Płatki wystarczy zalać ciepłą wodą, a owsiankę wrzątkiem. Po kilku minutach mamy gotowy posiłek. Jak szybko i jak smacznie. W produktach Hello Day znajdziemy pasteryzowane mleko krowie, duże kawałki owoców, płatki pieczone z najwyższej jakości ziaren pszenicy i ryżu. Zawierają witaminy i minerały, są źródłem błonnika. Cóż chcieć więcej :) Poszukaj w sklepach i wybierz swój ulubiony smak. Płatki i owsianki dostępne są w bdbsklep.pl, frisco.pl, 1 minute, małpka express, hubiz.

Moim znajomym wszystkie rodzaje smakowały, dziewczyny wybierały FIT i GLAMOUR, a mój  mąż poprosił o podwójną porcję ENERGY, a ja....ja nie jadam mleka, więc muszę polegać na opiniach innych.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Wszystkie prawa zastrzeżone. Zabrania się kopiowania i wykorzystywania tekstów zawartych na tej stronie bez wiedzy i zgody autora. Wszelkie teksty, jeśli nie zaznaczono inaczej są własnością intelektualną autora strony"