Odkurzacz doskonały - Philips SpeedPro Max

Piaskownica...zmora wielu rodziców. Wraca taki dzieciak z podwórka, zdejmuje buty i wysypuje całą zawartość w przedpokoju. Potem jeszcze troszkę w kieszeniach, w nogawkach, a czasem nawet w kapturze. Wyciągasz odkurzacz, kabel, rurę...odkurzasz szybko, składasz odkurzacz, rurę, zwijasz kabel. Mija kilka godzin, dziecko znowu wpada na chwilę po picie i znowu wysypuje się z niego pół ciężarówki piachu...I co? znowu odkurzacz? czy może olewasz i zostawiasz skrzypiący piach na podłodze?
Ja odkurzam, ale teraz odkurzam z przyjemnością. Mogę odkurzać co pięć minut! a co tam! mogę odkurzać cały dzień, świątek, piątek i niedzielę (tak wiem, w niedzielę się nie odkurza) Mogę odkurzać wieczorem i rano, w piżamie i w kiecce. A to tylko dlatego. że już nie muszę przynosić wielkiego odkurzacza, składać rury, wyciągać kabla. Odkurzam leciutkim i poręcznym odkurzaczem akumulatorowym!




Już od dawna zastanawiałam się czy taki odkurzacz da radę. Czy taki odkurzacz spełni moje oczekiwania, będzie miał dobrą moc, wciągnie te wszystkie kłaki z dywanów (mam długowłose córy) i na dodatek będzie działał na baterii dłużej niż 10 minut. No i najważniejsze, czy jest wart swojej ceny!
W tej chwili po trzech tygodniach testowania Philips SpeedPro Max mogłabym napisać o tym odkurzaczu książkę, ale postaram się Was nie zanudzić i streszczę jego największe zalety.

1. Jak wiecie jest to odkurzacz akumulatorowy, czyli nie posiada kabla. Baterię ładujemy i wystarcza nam na ok 65 min odkurzania.



2. Możemy nim odkurzyć różne rodzaje powierzchni, bez zmiany szczotki.


3. Po odłączeniu rury, staje się wygodnym odkurzaczem ręcznym, do odkurzenia samochodu, mebli czy np. wnętrza szuflady.


4. Jego szczotka zasysa z każdej strony.


5. Szybko możemy zdjąć główną dużą szczotkę i przestawić na małą ssawkę, która jest zamocowana na rurze, tak by móc odkurzać szczeliny i trudno dostępne miejsca.


6. Wygodna rączka i ruchoma szczotka pozwoli nam dotrzeć w różne ciężko dostępne miejsca pod meblami.




7. Światełka LED zamocowane na głównej szczotce, oświetlą idealnie odkurzaną powierzchnię. Teraz nie umknie nam ani jeden kłaczek, okruszek, czy kurz. Jak dla mnie to najlepsze rozwiązanie w tym odkurzaczu. Dzięki tym światełkom mogę również odkurzać, gdy w mieszkaniu jest już ciemno, a zazwyczaj do tej pory odkurzałam tylko przy świetle dziennym.


8. Wyświetlacz na odkurzaczu poinformuje nas o stanie baterii. Już nigdy Cię nie zaskoczy, że nagle wyłączy się w trakcie pracy, bo teraz wiesz kiedy go naładować i wiesz, kiedy podczas ładowania osiągnie 100%.


9. Philips Speed Pro Max jest odkurzaczem bezworkowym. Posiada filtr hepa. Opróżnianie pojemnika z kurzu jest bardzo proste i szybkie.




10. Posiada cyfrowy silnik, który jest tak zaprojektowany, aby zapewnić przepływ powietrza na najwyższym poziomie (ponad 1000 l na minutę). Dodatkowo specjalny kształt komory sprawia, że w jednej części kurz wpadając oddziela się od powietrza i wpada do drugiego pojemnika. 





11. A najważniejsze jest to, że odkurzacz jest niewielki i lekki. Można go powiesić na ścianie i tam zamocować również ładowarkę. W każdej chwili można po niego sięgnąć bez konieczności wyciągania kabli, rur itp. 

Takim odkurzaczem chętnie będą się posługiwać nasze dzieciaki, bo szybko i wygodnie, fajnie i modnie :) Już teraz żaden młokos nie wywinie się od sprzątania w swoim pokoju. W mieszkaniach w których nie ma miejsc na przechowywanie również jest świetnym rozwiązaniem. 

Spytacie mnie na koniec, czy ten odkurzacz ma jakieś wady. Nie, nie ma! 

Czy odkurza lepiej od odkurzacza klasycznego? To zależy jaki macie odkurzacz klasyczny :) ale jeśli chodzi o jakość odkurzania, to widzę że odkurza nawet lepiej. No, a jego wszystkie zalety chyba mówią same za siebie.

Czy warto za niego zapłacić tyle ile kosztuje? Oj warto! I tak jak kupiłam sobie generator pary do prasowania, dzięki któremu oszczędziłam bardzo dużo czasu, tak samo uważam, że dzięki Philips SpeedPro Max sprzątanie będzie po prostu przyjemnością, a ja będę miała więcej czasu dla siebie i rodziny.

#philipsspeedpromax, #trnd, #porządekodręki

10 komentarzy:

  1. Przydałby mi się taki sprzęt, bo mój synuś jest mistrzem w robieniu syfu na podłodze.Dopadła go mania rozdziabywania każdej jadalnej rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do rozdziabianej żywności to polecam jakiegoś zwierza :) a ten odkurzacz to po prostu dla czystej przyjemności sprzątania. Przy trójce dzieciaków ogarniesz mieszkanie w parę chwil :)

      Usuń
  2. Odkurzacz z lampami dosyć śmiesznie wygląda, ale musi być super funkcjonalny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bezworkowa technologia swoje kosztuje. Kawał fajnego sprzętu, jak najbardziej do polecenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Usługi sprzątające Nomal to dobry wybór, jeśli chcesz zrealizować sprzątanie na dużej albo trudno dostępnej powierzchni! Chyba każdy się ze mną zgodzi, że lśniąca podłoga w firmie jest na wagę złota.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Odkurzacz doskonały to pojęcie względne. Jedni wolą tradycyjne, inni pionowe, jeszcze inni automatyczne. Na https://www.oleole.pl/sprzatanie.bhtml znajdziecie wszystkie modele odkurzaczy i akcesoria do nich. Dobry odkurzacz do sprzątania to podstawa, praktycznie codziennie przecież się z niego korzysta.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja potwierdzam! Odkurzacz jest wspaniały, jestem po przeprowadzce, zastanawiałam się nad tym zakupem czy raczej się nie obejść ... i dzisiaj po zakupie każdego dnia stwierdzam, ze to jest najlepszy zakup do mojego nowego domku mimo swojej ceny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja potwierdzam! Odkurzacz jest wspaniały, jestem po przeprowadzce, zastanawiałam się nad tym zakupem czy raczej się nie obejść ... i dzisiaj po zakupie każdego dnia stwierdzam, ze to jest najlepszy zakup do mojego nowego domku mimo swojej ceny:)

    OdpowiedzUsuń

"Wszystkie prawa zastrzeżone. Zabrania się kopiowania i wykorzystywania tekstów zawartych na tej stronie bez wiedzy i zgody autora. Wszelkie teksty, jeśli nie zaznaczono inaczej są własnością intelektualną autora strony"