Obłędnie pysznie czekoladowe Soft Elcairs

Te cukierki powinny być zakazane! Normalnie powinny być nielegalne i sprzedawane tylko gdzieś spod lady, przez dealerów cukierków, czy innych fanatyków rzeczy zabronionych. To są cukierki, których nie można normalnie posmakować. Nie da się zjeść jednego i odejść do swoich obowiązków. Siadasz jak głupia i odwijasz papierek za papierkiem, wkładasz do buzi cukierek za cukierkiem. Wiesz, że nie wypada, wiesz że już nie powinnaś, ale bierzesz następnego, spoglądając tylko kątem oka ile zostało w opakowaniu. To jakiś obłęd! Jestem na siebie zła, bo nie chciałam podzielić się z nikim, a przecież miałam przygotowane paczki dla znajomych. Zjem je wszystkie i będę płakała? czy poczekam aż moje koleżanki zjedzą i zadzwonią jak bardzo mnie nie lubią, bo dałam im coś czego zjeść nie powinny, a zjadły wszystko i jeszcze poszły kupić następne?

Tak, te cukierki stanowczo powinny być zakazane! Są obłędnie pyszne, słodkie i miękkie. Po rozgryzieniu wypływa z nich przepyszna czekolada. Przywołują na myśl rozkoszną słodycz. Jesz i nie możesz przestać, tak jak ja nie mogę przestać o nich pisać. Mogłabym tak godzinami przywoływać ich smak i delikatność.


Werther's Original Soft Eclairs to nowy smak z rodziny Werther's Original. Są karmelowe z nadzieniem czekoladowym. Nie można przejść obok nich obojętnie. 
Ja zawsze lubiłam tę markę. Każdy nowy ich produkt jest o niebo lepszy od poprzednich, choć zawsze uważałam, że nic nie może być lepszego od "wertersów" A jednak! Teraz to już przeszli samych siebie! Nie powiem już ani słówka więcej. Spróbujesz na swoją odpowiedzialność, bo może przepadniesz tak jak ja...

#rekomendujto #swiatkarmelu #softeclairs #werthersoriginal 

3 komentarze:

  1. Chętnie spróbowałabym tych cukierków 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są już w sklepach. Ja dziś chyba wybiorę się po kolejną paczkę :)

      Usuń
  2. Tak, te cukierki naprawdę potrafią być mocno uzależniające :)

    OdpowiedzUsuń

"Wszystkie prawa zastrzeżone. Zabrania się kopiowania i wykorzystywania tekstów zawartych na tej stronie bez wiedzy i zgody autora. Wszelkie teksty, jeśli nie zaznaczono inaczej są własnością intelektualną autora strony"